wtorek, 28 stycznia 2014

Wyzwanie...

Witajcie!
Dzisiaj pochwalę się szyciem, które stanowiło dla mnie pewne wyzwanie. Na prośbę właścicielki pieska zmarźlaka przerabiałam kamizelkę damską na wdzianko zimowe. Przeróbka polegała na tym, że mierzyliśmy na piesku wszystkie zmiany.

Jak widać na zdjęciach udało mi się nawet zrobić kaptur.






A tutaj Czaki w nowym ubranku:


Już się naoglądałam stron z wykrojami dla piesków i jeśli będzie taka potrzeba to mogę się pokusić o  uszycie takiego ubranka.

Miłego wieczoru życzę:)

4 komentarze:

  1. Ojej jaki piesiu *.* Nie jestem fanką ubierania zwierząt, ale jak mu było zimno to niech będzie :D Tym bardziej że kubraczek na prawdę uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno pomimo, że mu zimno,nie był zadowolony z takiego odzienia:)

      Usuń
  2. Rewelacja !..ubrała bym tak pieska ...projektem
    "ifki":]

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę niezłe! Można trochę przedłużyć i będzie idealne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad waszej obecności :)

Popularne posty