piątek, 4 października 2013

Kołnierzyk w roli głównej

Witajcie!

Z góry przepraszam za tak długie milczenie, ale...jakoś tak się złożyło. Dziękuję za wasze odwiedziny i witam nowych obserwatorów.Obiecuję, że postaram się nadrobić moją nieobecność. 

Dzisiaj pochwalę się nowo uszytym kołnierzykiem.

  Uszyłam go z  sukienki wykończonej koralikami. Oczywiście zakup w sekond handzie za jak zwykle 2 zł. Ostatnio w naszych szmateksach panuje moda na wyprzedaże. W określone dni wszystkie rzeczy bez wyjątku kosztują 2 złote za sztukę. Gdy ją zobaczyłam od razu wiedziałam, że będzie z niej uszyty kołnierz.

 Niestety nie mogę pokazać z czego go wykroiłam,  bo nie mogę odnaleźć zdjęć, które wykonałam po zakupie sukienki :(.

Powiem tylko, że jedną część wykroiłam z przedniego dekoltu, a drugą z tylnego. A efekt końcowy wyszedł całkiem fajny. Córce się spodobał więc było warto:)



W najbliższym czasie postaram się umieść instruktaż szycia, bo zaopatrzyłam się na allegro w ćwieki i mam zamiar uszyć jeszcze jeden kołnierzyk.

Dziękuję za każdy ślad waszej obecności i pozdrawiam serdecznie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy ślad waszej obecności :)

Popularne posty