piątek, 26 kwietnia 2013

Witam!
W moim pierwszym poście umieściłam zdjęcie "kubraczka" na butelkę od wina. Dzisiaj wstawiam fotkę wykończonego wyrobu. Co prawda wina w nim nie mam, ale przydał się na podręczny pojemnik do oleju. A i kolorystycznie wpasował się w wystrój kuchni:





Idąc za ciosem pochwalę się również firankami. Szyłam je parę ładnych lat temu, a wciąż mi się podobają. Efektownie wyglądają z zewnątrz. Materiał to kolorowa organdyna, a niebieskie wykończenia są atłasu.
Dół jest wykończony lamówką z atłasu i związany paskiem z tej samej tkaniny:

 

Góra do zawieszenia na prętach do zazdrostek została wykonana z organdyny zszytej w szerokie i pociętej na równe paski, które później przymocowałam szpilkami, na przemian łapiąc koniec jednego paska z początkiem drugiego, zszyłam i wykończyłam paskiem z atłasu :

 


A tak moje okno wygląda w całej okazałości:


Dziękuję za każdy ślad waszej obecności. Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Hej :)

    Komentarz wpisał się tylko to był post automatyczny więc odpisuje dziś :)
    1
    Więc rękawy koszuli ucięłam tuż przy zszyciu owerlokowym tak aby materiał się nie pruł i nie było potrzeby ponownie podszywać np. zygzakiem

    2. podwinęłam do wewnątrz tworząc kanciaste rękawy

    3 przeszyłam na maszynie ściegiem prostym (wewnątrz przy ściegu owerlokowym)tylko w miejscu gdzie powinny być poduszki na ramiona nie na całej długości ..nic nie ucinając już więcej aby otrzymać takie "usztywnienie rękawów" :)

    wszystko ładnie się trzyma i nic nie wychodzi

    Choć ten fason rękawów pasuje bardziej figurom klepsydra lub gruszka bo poszerza ramiona tak jak np. żakiety w latach 80's :]

    jak ci nie będą pasować zawsze możesz uciąć na wzór bluzki bokserki lub pozostawić rękawki krótkie :)

    w każdy razie możesz dużo kombinować ...a wiem że potrafisz bo śliczne rzeczy tworzysz :)

    Pozdrawiam

    Aniela :]

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja jestem gapa ..zawsze zapominam dopisać na dole "wpis automatyczny"..

    mam nadziej że zrozumiale napisałam pozdrawiam !:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładna *.*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad waszej obecności :)

Popularne posty